Market research

Phonecom biedt talrijke oplossingen voor kwantitatieve studies door geheel of gedeeltelijk de telefoon als onderzoekmiddel te gebruiken. De administratie van de vragenlijst kan tevens gerealiseerd worden volgens alternatieve methodes zoals face-to-face (CAPI), de on-line vragenlijst (CAWI) of de post-methode (vragenlijst per post verstuurd).

De voorgestelde studies bestaan voornamelijk uit :

  • Opiniepeilingen;
  • Marktonderzoeken;
  • Barometers;
  • Tevredenheidsenquêtes;
  • De recall-test;
  • De “mystery calls”.

Phonecom garandeert een uitvoering van A tot Z van uw opdracht, te weten :

  • Van de methodologie van het onderzoek tot de analyse van de eindresultaten;
  • Uitwerking van de vragenlijst;
  • Uitwerking van het eindverslag;
  • Steekproeven;
  • Inzameling van de nodige gegevens
  • Analyse van de resultaten;
  • Coherentie testen;
  • Enz…

etudeonglet

  • Avenue du Roi 73
    B 1060 Bruxelles

  • +32 2 542 11 00
    ou 0800 20 111