
Tools
Phonecom heeft een platform ontwikkeld van 80 werkstations verbonden aan een VOIP app met Preview Dialing functionaliteit. De scenario’s en de databases worden beheerd door een huisgemaakte CATI-applicatie (Computer Assisted Telephone Interviewing).
Deze software laat de ontwikkelaar van een telemarketing-actie toe om via een gebruiksvriendelijke interface :
- een scenario te laten aflopen (genereren van tekstschermen);
- gegevens/variabelen af te beelden;
- de verkregen gegevens in “real time” in te voeren (dynamische keuzemenu’s voor gesloten vragen of invoerzones voor open vragen);
- te werken met een geautomatiseerde boomstructuur (in functie van de keuzemenu’s wordt het vervolg van het gesprek bepaald, worden databases geraadpleegd);
- coherentie testen tijdens het verloop van een script/gesprek;
Eigen aan deze software is een hele batterij aan standaardprocedures die verbonden zijn aan de afhandeling van de gesprekken :
- een codificatie van alle doorlopen stadia tijdens een gesprek;
- het beheer van de terug te bellen personen of van de oproepen zonder antwoord;
- een analyse van de frequenties van de gevolgde wegen in het scenario of van de gegevens die tijdens het gesprek verzameld werden;
- een analyse van de collectieve en individuele prestaties.