Tools

Phonecom heeft een platform ontwikkeld van 80 werkstations verbonden aan een VOIP app met Preview Dialing functionaliteit. De scenario’s en de databases worden beheerd door een huisgemaakte CATI-applicatie (Computer Assisted Telephone Interviewing).

Deze software laat de ontwikkelaar van een telemarketing-actie toe om via een gebruiksvriendelijke interface :

  • een scenario te laten aflopen (genereren van tekstschermen);
  • gegevens/variabelen af te beelden;
  • de verkregen gegevens in “real time” in te voeren (dynamische keuzemenu’s voor gesloten vragen of invoerzones voor open vragen);
  • te werken met een geautomatiseerde boomstructuur (in functie van de keuzemenu’s wordt het vervolg van het gesprek bepaald, worden databases geraadpleegd);
  • coherentie testen tijdens het verloop van een script/gesprek;

Eigen aan deze software is een hele batterij aan standaardprocedures die verbonden zijn aan de afhandeling van de gesprekken :

  • een codificatie van alle doorlopen stadia tijdens een gesprek;
  • het beheer van de terug te bellen personen of van de oproepen zonder antwoord;
  • een analyse van de frequenties van de gevolgde wegen in het scenario of van de gegevens die tijdens het gesprek verzameld werden;
  • een analyse van de collectieve en individuele prestaties.